"Alapjában véve minden mű csekély, ha a végtelent nézzük; az számít, amit magunkból: szeretetünkből, jóindulatunkból beleviszünk."
Brunszvik Teréz


2017. december 28., csütörtök

Két világ határán


Az élet dala

Ágaim tánca
rügyem fakadása
virágom bomlása
levelem hullása

egy ritmust követ:
az élet ritmusát
s örömmel zengi
az élet dalát.



Élet
Gyöngysorba fűzöm életem:
mi történt e földön velem.

Szerettem, s szerettek engemet,
Csalódtam, s én is vettem el hitet.

Adtam, s hittem, jól teszem.
Kaptam, s megköszöntem kedvesen.

Kiáltottam fájdalmakat hangosan.
Nem tudtam akkor, hogy nem fontosak.

Énekeltem szívből dallamot,
s volt dal, melyet lelkem hallgatott.

Újra, s újra kezdtem életem
s ez volt a legjobb, mi történt velem.

Vártalak

Vártalak
Csendben, szívből
holdsugárral
vártalak

Kerestelek
türelemmel,
gyémánt úton
kerestelek

Éreztelek
nyugalommal,
otthonra lelve
éreztelek

Engedtelek
lassan
szívem udvarába
beengedtelek



Harsogó tenger

Ringó kékség
hullám, tajték
marcona dala
vadság moraja
erejét kiadja:
kövekre csapja.

Életem útján
új hit sugara:
Változz szikla!
tombol dala
fülembe zúgja
harsogva búgja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése